poniedziałek, 27 lutego 2012

TABLETKI HAMUJĄCE APETYT- WHITE LION TEA - BIAŁA HERBATA ,BIAŁY LEW

Witam,chciałabym Wam zaprezentować TABLETKI WHITE LION TEA -czyli Biały Lew,Biała herbata.


  


Zanim zabierzecie się do czytania tego wpisu przeczytajcie najnowszy. 
O skutkach ubocznych i wpływie na organizm w trakcie "kuracji" 

Zażywam je już od miesiąca,w opakowaniu jest 60 niewielkich kapsułek perłowego koloru .

Może zacznę od  początku,skąd się o nich dowiedziałam,co sprawiło,że zdecydowałam się je zamówić i w końcu jak minął mi miesiąc stosowania wyżej wymienionego preparatu .

Pierwszy raz usłyszałam o czymś takim od znajomego bliskiej mi osoby,który obecnie mieszka we Francji,od zawsze miał problemy z wagą i postanowił zawalczyć o swój wygląd.Wybrał się do dietetyka-oczywiście we Francji, tam dostał specjalnie ułożoną do jego potrzeb dietę oraz pani doktor (co może wielu zadziwić) zapoznała go z tymi właśnie tabletkami.

Jak się pewnie domyślacie oczywiście schudł,odrzucił białe pieczywo,za to jadał dużo kaszy gryczanej,która jak powszechnie wiadomo jest zdrowa,zawiera dużo błonnika oraz na długi czas pozostawia uczucie sytości.

Teraz kwestia czy dopadł go efekt jojo,otóż właśnie NIE !Ale to tylko za sprawą ciągłej kontroli,nie ma mowy o powrocie do starych nawyków,w ten sposób będzie się zataczać błędne koło.

Więc albo bierzemy się za odchudzanie na poważnie ,albo dalej będziemy narzekać na ten ZŁY ŚWIAT.

Jedni są tacy a drudzy tacy,cieszmy się ,że nie mamy poważniejszych schorzeń i bierzmy się w garść.

ZE ZBĘDNYMI KILOGRAMAMI MOŻNA NAPRAWDĘ WYGRAĆ .


 Dodam jeszcze ,że prawdziwą walką NIE jest czas kiedy zrzucamy to co zbędne,ale okres który trwa do końca życia,czyli po prostu utrzymanie wymarzonej wagi.


Kolejna część wpisu będzie już mniej ogólna a bardziej konkretna,tak więc zaczynam.


W momencie ,gdy dowiedziałam się,że bez większego wysiłku wreszcie schudnę miałam praktycznie łzy w oczach,po tylu latach zmagań z samą sobą z nieba spada coś co pozwoli zrealizować marzenia.



Oczywiście  moim pierwszym krokiem w stronę białego lwa była "rozmowa" z "wujkiem GOOGLE" :)

Od A do Z przeczytałam wszystkie możliwe wpisy,fora dotyczące tabletek,były tak różne... ,od schudnięcia  "pięciuset kilo" po tragiczne skutki uboczne.

Gdyby nie "namacalny" przykład ,że stosując LWA dalej się żyje to raczej nie kupiłabym czegoś co jest w Polsce z wielkim hukiem wycofane z legalnej sprzedaży w osiedlowych sklepach zielarskich,czy aptek.

Tak,więc na Allegro prześwietliłam wszystkich oferujących tabletki niczym Detektyw Monk sprawdzający skład wody niegazowanej.

White Lion zamówiłam u krysia_107,  miała dosłownie 100% pozytywów,sami zresztą możecie sprawdzić :)



W ekspresowym tempie przyszła paczuszka kosztująca mnie 90zł.

Ostatnia, obfita ,zakazana kolacja została skonsumowana z nadzieją na lepsze jutro a jednocześnie z żalem ,że nie zaznam tego typu szczęścia,które w rzeczywistości doprowadzało do tego,że nienawidziłam żyć.



 ŻYCIOWA REWOLUCJA -START!



Jak przy każdym postanowieniu rozpoczęcia diety miałam ogromny zapał do działania,tak do magicznych kapsułek podeszłam bardzo sceptycznie i z wielkim niedowierzaniem w ich działanie.No ,ale cóż wydałam prawie stówę,więc głupotą byłoby nie zabrać się za kurację.

Pierwszy dzień, zaplanowałam,że połknę tylko jedną tabletkę,ponieważ przeraziły mnie wpisy ,że po dwóch będę praktycznie jak dziecko z ADHD ,rękoma trzęsącymi się jak u staruszki i z sercem wyskakującym przez gardło.

W efekcie po zażyciu pierwszej tabletki może faktycznie byłam nieco pobudzona,miałam suchość w ustach,podwyższone tempo ale uznałam,że to wszystkie ze zmian jakie mogłabym  przypisać LIONOWI.

Z obawy przed tym,że jak już coś włożę do ust nie będę mogła przestać kontynuować jak to było przez większość życia wolałam wcale nie jeść.

Rano zmuszałam się do zjedzenia jednej kanapki ,tylko po to żeby nie brać tabletki na pusty żołądek,a w dzień piłam około dwóch butelek wody niegazowanej czyli jakieś 3litry plus obowiązkowo jak to robiłam już od paru lat zielona herbata-jedyny zdrowy nawyk zastępujący kawę i dzięki któremu wg mojego mniemania nie miałam porannych problemów z... jakby to delikatnie ująć- załatwianiem się.

Ludziom z   otoczenia  pytającym : i jak i jak,czujesz?działa?schudłaś( po 3  dniach -śmiech :D)  odpowiadałam,że faktycznie nie jem dużo ale dlatego ,że nie chce dopuścić do tzw napadu na lodówkę,po pierwszym kęsie czegokolwiek.Przy czym zastrzegałam,że to tylko działanie mojego mózgu,a  nie tabletek.Wciąż w  nie nie wierzyłam.



[....]DZIAŁAJĄ ....



Z dniem czwartym nadszedł przełom (zapomniałam dodać,że trzeciego dnia ,albo i już drugiego zaczęłam łykać po dwie kapsułki dziennie) ,rano jak codzień zjadłam śniadanie,lecz postanowiłam wyjątkowo zrobić dwie kanapki,po nich zażyłam tabletkę i jak myślicie co nastąpiło?

Otóż do pracy ledwo doszłam,byłam tak najedzona jakbym dopiero co skończyła obiad a do tego przynajmniej  po  jednej dokładce każdej z potraw.

Sytość odczuwałam gdzies do godziny 16,w międzyczasie piłam wodę niegazowaną,żułam gumy i gdy poczułam  się nieco głodna gasiłam pragnienie  paroma łykami kubusia.


Od tego przełomowego czwartego dnia mój  jadłospis,zakupy wyglądają podobnie   a  mianowicie:

rano jedna  kanapka z czyms na co  owego  dnia  mam ochotę,(bo dodam,że odrzucało  mnie od wszystkiego co w lodówce   i przez jakieś trzy tygodnie moim jedynym produktem naa który mogłam patrzeć i wąchać  były bułeczki mleczne) około   16  w ramach obiadu  znów bułeczka mleczna, woda,zielona herbata,kubuś i  tak mijały   mi  dni.


Aż minął miesiąc,czuję się świetnie, oczywistą sprawą jest to,że schudłam,ile to nie wiem bo nadal boję się wejść na wagę,ale starej ,nieszczęśliwej,grubej dziewczyny NIE MA! spodnie które kupiłam tydzień temu o rozmiar mniejsze od wcześniejszych już ze mnie spadają,Boże jakie to cudowne uczucie!


O  zmianach psychicznych,fizycznych jakie zauważyłam po stosowaniu tabletek napiszę w kolejnym wpisie ten piszę już z jakieś trzy godziny :)

Opiszę szczerze wady i zalety,bo nie ma nic za darmo i gorsza strona faszerowania się chemią oczywiście jest.

Ale uwierzcie spodziewałam się milion razy gorszej reakcji mojego organizmu , z czystym sumieniem na dzień dzisiejszy polecam je stosować.


 Z GŁOWĄ!!!!!!!!! Pamiętajcie o tym.


Jeśli po przeczytaniu mojej relacji zdecydujesz się stosować WHITE LION TEA koniecznie zapoznaj się z moimi uwagi które umieszczam poniżej.

Bez zaznajomienia się z nimi nawet nie próbuj kupować tabletek.



   1.  Przeczytaj wszystko co tylko jest w internecie na temat tabletek,wszystkie opinie wzbogacą Twoją wiedzę .
   2. Nigdy nie bierz tabletek bez uprzedniego zjedzenia śniadania.
   3. Nie bierz dwóch kapsułek naraz .
   4. Przez minimum pierwsze trzy dni łykaj po jednej tabletce dziennie.
   5. Obserwuj swój organizm,jeśli zrobi Ci się słabo,zemdli odstaw na jeden lub dwa dni tabletki i spróbuj od nowa stopniowo je dawkując.np po jednej tabletce na dwa dni.
   6. Tabletki możesz stosować najwcześniej w wieku  18 lat,chociaż to i tak nie świadczy o tym,że jesteś gotowy,dojrzały i odpowiedzialny.
   7. Pamiętaj,że robisz to na swoją odpowiedzialność ,dbaj o siebie,jeśli jesz staraj się,żeby miało to jak najwięcej zdrowych składników.
   8. każdego dnia wzbogacaj dietę o witaminy,ja osobiście piję plusze-multiwitamina,magnez,wapń itd.
   9. Przez pierwsze tygodnie zrezygnuj z alkoholu,nie wiadomo jak organizm zareaguje na taką mieszaninę.





 Na koniec dodam,że to co przedstawiłam jest na samym końcu sposobów odchudzania.

TO OSTATECZNOŚĆ,po którą możesz sięgnąć tylko wtedy gdy wszystkie środki Cię zawiodą,takie jak sport i racjonalne odżywianie się.



Osoby chorujące na serce,depresję,mające problemy z oddychaniem  i inne poważne dolegliwości nie decydujcie się na WHITE LION TEA.



Dodam,że między  pierwszym    a drugim tygodniem  miałam  poważny problem z samopoczuciem psychicznym ,byłam rozdrażniona,płaczliwa,pesymistyczna "zdołowana" . Każdy  dodatkowy stres z  zewnątrz potwornie mnie   wykańczał,dlatego tak przestrzegam  żeby     obserwować  swoje zachowania i odpowiednio reagować.



Jak  już pisałam wcześniej więcej  o odczuciach towarzyszących  mi przez ten miesiąc w następnym wpisie.










Przepraszam  za ewentualne błędy,gramatyczne,stylistyczne ,ortograficzne .W  wolnej chwili zajmę się ponownym przeczytaniem  wpisu  i poprawkami.

24 komentarze:

  1. jak mogę i gdzie kupić te tabletki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro mam jedną osobę która napewno ma orginalne jak chcecie podajcie maila prześle wam namiary

      Usuń
    2. No wiec, ja używałam je przez prawie 3 tygodnie i schudłam 10 kilo. skutki uboczne jakie miałam to chciało mi sie mega pić, miałam tzw sachare w ustach. Przez pierwsze 4 dni nie mogłam spać, i pod koniec używania nie mogłam sie wypróżnić, ale po zażyciu w dużych ilościach jabłek minęło. Ja osobiście polecam i jeśli miałabym je jeszcze raz zażyć to bym je zastosowała. I jeszcze jeden plus. pełen okrągły rok od momentu gdy je przerwałam nie przytyłam ani grama i nie jest tak ze sie pilnuje z jedzeniem i sie ograniczam... po skończeniu zażywania tabletek jeszcze chudłam. Więc w ciągu 4 tygodni i do teraz waże z 70kg na 57kg. jakieś pytania proszę na miala zana200389@wp.pl

      Usuń
  2. UWAGA!!!!!
    Jestem od 11 miesiecy bez tego koszmaru jakim były kapsułki WHITELION .
    Pierwsze opakowanie i nastepne i moje życie stało się piękne
    z 67kg na 54kg cos pięknego.
    Zaraz po odstawieniu zaczynałam tyć więc po miesięcznych przerwach wracałam do tego świństwa.Nie mogłam spać,stałam się płaczliwa miałam zmienne nastroje,każdy problem był nie do pokonania.
    Zmiany w moim zachowaniu spowodowały poważny kryzys w małżeństwie,dzieci miały mnie dość.BYŁAM JEDNĄ WIELKĄ BOMBĄ EMOJONALNĄ.
    Obecnie waga wróciła oczywiście do 68kg i walczę na siłowni...BEZ TABLETEK.
    Nadal mam dni gdy powraca efekt dłuższego brania amfetaminy
    BO TO JEST składnik tego "CUDU".
    Uderzenia gorąca,suchość w ustach ,drzenie rąk ..zostały pomimo prawie juz rocznego odstawienia!!!!!Nieodwracalne w skutkach reakcje na każdy stres..najgoresze to krzyczenie na dzieci..i nikomu nie mogę się przyznać że skusiłam sie na idiotyczne tabletki.
    Byłam głupią naiwną kobietą ...
    sport mnie uratował z ciężkiej depresji po odstawieniu i nie życzę nikomu tego co działo się z moją głową i ciałem.
    Podkreślam ,że biorąc tabletki nie zdajesz sobie sprawy ,że coś jest nie tak. Dopiero po odstawieniu,po kilku miesiącach zaczynasz rozumieć co zrobiłaś/eś swojemu organizmowi I SWOIM BLISKIM.
    Określenie żywy trup najlepiej tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana napisałaś cala prawdę. To co ja teraz myślę. Zostały tylko wyrzuty sumienia jakim się było człowiekiem podczas zażywania tabletek i myśl jak żyć, normalnie funkcjonować

      Usuń
  3. Witaj,czemu nie napisałaś ile schudłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem 12 kg za drugim nic

      Usuń
  4. Witaj, napisałaś, że kupiłaś tabletki od Krysia_107, niestety już tego użytkownika nie ma na allegro. Nie znasz jakiegoś innego sprawdzonego gdyż ja niestety otrzymalam podróbki..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupujcie tych tabletek tak sa narkotyki w srodku albo tez farby ze scian baralam je schudlam fakt ale wogole nie spalam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie moge kupic te tabletki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście jestem zadowolona z tabletek. Nic mi po nich nie było i schudłam 23kg. Efektu JOJO brak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w ile miesięcy schudlas az tyle?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biore te tabletki od 2 tygodni i nic,owszem chce mi sie pic i nie chce mi sie jesc ale waga jak stala tak stoi.

    OdpowiedzUsuń
  10. od ponad 3 tygodnie równiez je biorę i mam podobnie.ostatnim razem rok temu jak brałam to taki spektakularny spadek wagi mialam gdy zaczął się drugi miesiąc także może i tym razem tak będzie :) Życzę wytrwałości i czekajmy na efekty prędzej czy później pojawią sie.Nie mozna się zniechęcac :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, mogłabyś podać mi namiary na sprzedawcę agaguu@wp.pl

      Usuń
  11. napisz jaki nick ma ta osoba na allegro co ma oryginalne te tabletki? czekam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chiałabym ponownie je zacząć brać, już wcześniej z nih\ch korzystałam ischudłam 20kg w niecały miesiąc, potem przytyłam, bo musiałam miałam prawie 10 kg niedowagi i pomyślałam, że na sylwestra jak się marzy trochę chudnąć, by dobrze wyglądać, czy ktoś poleci dobrego sprzedawcę?

    OdpowiedzUsuń
  13. ja brałam te tabletki przez 2 miesiace i schudłam 18kg. ale byla to dla mnie wielka meczarnia psychicznie. pomimo iz mam ciezka prace fizyczna ciezko bylo mi zasnac po powrocie do domu. czułam ze stalam sie bardziej nerwowa przez te 2 tyg. meczylam sie z tym. z jednej strony chcialkam schudnac a z 2str zmiany nastroju byly straszne. nigdy tak nie mialam. w pracy kazdy zaczal sie mnie pytac czy cos biore ze mam tyle energii potrafilam pracowac po 15h dziennie. ale wykanczalo mnie to ze nie moglam spac w nocy, czulam ze psychika mi pada. i mialam non stop odczucie jakbym miala robaki w tyłku. a oczywiscie po odstawieniu tabletek przzytylam z powrotem :) nie polecam ich. bo czlowiek naprawde meczy sie tylko po to zeby na chwile zrzucic pare kg, bo po odstawieniu wraca sie do swojej wagi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DO ANONIMA 11GRUDNIA 2013R. CZY MOGE PROSIC O NAMIARY TYCH TABLETEK

      Usuń
    2. DO ANONIMA Z 11 GRUDNIA 2013 R. CZY MOGE PROSIC O NAMIARY NA TE TABLETKI.

      Usuń
  14. cześć! macie jakiegoś zaufanego sprzedawce który ma oryginalne tabletki? jesli tak proszę o namiary :)
    (kiedyś brałam te tabletki w miesiąc schudłam z 58kg do okolo 51,5-52kg, potem brałam je jeszcze 2 tygodnie i schudłam koleny kg mimo ze jadłam juz normalnie, oczywiscie nie zalowalam sobie słodyczy, fast foodów itp.:) polecam szczerze, nie mialam żadnych skutków ubocznychm spałam normalnie. jedynie w ciagu dnia byłam bardziej pobudzona i mialam duzo energii-jak po mocnej kawie)

    OdpowiedzUsuń
  15. witam gdzie moge kupic orginalne tabletki white lion.

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzi mozna kupić te tabletki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj mój najnowszy wpis. Nie polecam kupowania ich. Każdemu będę odradzac . Juz lepiej kupić czysta amfetamine. Przynajmniej będziesz wiedziała co bierzesz a nie niby ziółka i białą herbatę

      Usuń